شاخص های طراحی وب سایت که باید بدانید - طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

در این بخش شما می‌توانید نظرات جدید را برای نمایش تایید کنید، تمام نظرات ببینید و در صورت نیاز آن‌ها را حذف نمایید.

دقت داشته باشید که مواردی مثل تولید محتوا، وارد کردن محصولات در سایت، طراحی گرافیکی، سئو یا ادمین سایت جزء وظایف اکانت منیجر نیست. لطفا برای دریافت این خدمات با ما تماس بگیرید.

اغلب سایت های طراحی شده توسط این مجموعه از نوع اختصاصی و کدنویسی شده هستند که هم نوعی مزیت و هم عیب است؛ چرا که ممکن است در طراحی سایت، باتوجه به نیاز شما، سایت وردپرسی مناسب تر باشد.

با وجود بسیاری فرد خلاق در شرکت، باز هم برخی سایت ها خوب طراحی نشدند.

آدرس: تهران، خیابان حبیب اله، بالاتر از میدان حسن حسینی، پلاک ۵۶،ایستگاه نوآوری شریف، ساختمان شماره ۱، شرکت ایده کاوان سرآمد سیستم.

استفاده از قالب های آماده برای طراحی سایت فروشگاهی منجر به مشکلات وخیمی در سئو سایت و اعتماد مشتریان می شود.در نظر بگیرید با نصب یک قالب آماده حجم زیادی از صفحات و محتوای کپی در وب سایت شما ایجاد خواهد شد که معمولا همراه با متن لورم ایپسوم می باشد، در این حالت شما صفحات و محتوای زیادی در سایت خود دارید که نه تنها برای شما مفید نخواهد بود بلکه اعتماد گوگل و مشتریان نسبت به شما کم خواهد شد.

در طول ۵ سال گذشته از رشد ۳۲.۷٪ در بین ۱۰ میلیون وب‌سات پربازدید به رشد ۴۳.۳٪ رسیده است. بنابراین چنین گمان نمی‌رود که به این زودی وردپرس محبوبیت خود را از دست بدهد.

تا امروز بیش از ۷۱۰ کسب‌وکار در صنف‌های مختلف به ویترین اعتماد کرده‌اند و در طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی خود از خدمات ویترین استفاده می‌کنند.

پرش به محتوا طراحی سایت شرکتی طراحی سایت فروشگاهی خدمات سئو

سایت مانند یک درخت کوچک است. باید دائماً از آن مراقبت کرد تا به درختی بزرگ تبدیل شود. باید از هر گونه تهدید خارجی محافظت شود.

برای درک اهمیت تاثیر طراحی بصری بر هزینه طراحی سایت لازم به ذکر است که گاهی هزینه طراحی چند صفحه چند میلیون تومان توضیحات بیشتر است.

فارغ از بحث هزینه طراحی سایت فروشگاهی که عامل بسیار مهمی در انتخاب شرکت طراحی سایت فروشگاهی می باشد، می بایست امکانات و ویژگی هایی که در اختیار ما قرار میگیرد را نیز بررسی کنیم.

طراحی سایت دو یا چند زبانه بیشتر به درد چه شرکت هایی می خورد و آیا این نوع طراحی سایت هزینه بیشتری برای کارفرما ایجاد می کند؟ مشکلات احتمالی و نکات مهم برای سایت های چند اینجا را بررسی کنید زبانه جیست و چرا باید به فکر این نوع طراحی سایت برای شرکت خود باشیم؟ امیدواریم پاسخ تمامی سوالات…

بهینه سازی سایت برای تلفن های همراه هم اینجا کلیک کنید تجربه کاربری و هم رتبه سئو شما را بهبود این سایت می بخشد. امروز هیچ بهانه ای برای طراحی سایتی که برای صفحات موبایل ریسپانسیو نباشد، وجود ندارد. علاوه بر این، طراحی واکنش گرا (ریسپانسیو) یکی از مهم ترین اصول سئو سایت برای موتور جستجوگر گوگل شمرده میشود.

Report this wiki page